donderdag 30 april 2009

uitstapjes

Gisteren ook naar grutas de rancho nuevo geweest. Vandaag rust en morgenochtend paardrijden.Dan al terug valiezen pakken en terug naar xela.
San cristobal doet me denken aan antigua, heel rustig , bijna geen lawaai,geen stinkende autos zoals in xela.Heb hier deze week ook nog geen enkele chickenbus gezien.Enkel van die mooie toeristenbussen.Ook de wegen zijn hier toch al iets beter dan in Guatemala, behalve de weg van san cristobal naar palenque is vreselijk, met hun honderden bermpjes, topes noemen ze die hier.Ze rijden gelijk zotten, en remmen dan kort om over de bermpjes te rijden.Het mooiste van alles vond ik toch wel agua azul.
Met de varkensgriep hier gaan er bepaalde toeristenattracties gesloten worden, dus net op tijd alles gedaan. Elke namiddag regent het hier in san cristobal, dus deze ochtend genieten van de zon, want mijn bruin is al fel vermindert sedert ik hier ben.
Guatemalteken vind ik ook wel vriendelijker dan Mexicanen.
Ook de autos zijn hier al wat luxuieuzer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten