donderdag 23 april 2009

FDI project.-bibliotheek San Martin Chile Verde

Deze ochtend zijn Hans , Ieke en ik naar San Martin geweest om nog eens de bibliotheek te bezoeken.Aangezien we nu met 2 vrijwilligsters zijn is het nu even mogelijk om afwisselend in het kantoor te werken en in de bibliotheek met kinderen.
Ieke zal er 3dagen per week gedurende 3weken Engelse lessen geven.
Ik zal er 2dagen per week,gedurende 3weken teken en knutsellessen geven.
Het zijn een 30 tal kinderen tussen 7 en 15jaar.
Maar eerst nog een weekje vakantie .Zaterdag vertrek ik naar San Cristobal de las casas , ja naar Mexico voor mijn stempel op mijn paspoort.Daar blijf ik dan een weekje , wat ik er ga doen weet ik nog niet.Maar Palenque staat zeker in mijn schema. Gisteren onze 2de benefiet gehad, minder goed dan onze eerste.Weinig mensen , en ze bleven niet lang.
We verkochten het groene drankje , mojito ,raar smaakje.
22 april hier ook de eerste keer wat regendruppels gehad , gelukkig is er nu terug volop zon.Groetjes en tot na mexico

Geen opmerkingen:

Een reactie posten