zondag 29 maart 2009

Zaterdag naar zee Champerico




2 uur rijden van xela is de zee Champerico; Zo goed als geen toeristen te bespeuren , dus val wel op tussen al die bruine mensen , maar gelukkig begin ik nu wat kleur te krijgen.
Om 7u3overtrokken met een taxi , had geen zin om misselijk toe te komen. Ja een dure rit , maar gelukkig en goedkoop hotel gevonden om daar een nachtje te overnachten. Champerico is niet zo mooi , de fotos lijken mooier, buiten de zee is er niet zo veel. Alleen een vreselijke discotheek met veel lawaai waardoor ik niet kon slapen. Ook is mijn rug verbrand van de zon. Ook een tour gedaan te paard op het strand. Maar eigenlijk is het best zielig voor die dieren. Ze moeten de hele dag in de brandende zon lopen. Ja vaak moet ik hier mijn ogen eens dicht doen en aan niks denken. Ook zijn Guatemalteken denk ik de grootste vervuilers die er zijn , alles werpen ze maar in het rond. Dierenliefhebbers zijn het ook al niet echt. Ze geven die paarden slaag met een koord , dat voor niks nodig is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten