vrijdag 30 januari 2009

Zenuwslopende rit

Nog voor dat ik aankwam in Zaventem zat ik al met de diaree van de zenuwen.
Het opstijgen was weer vreselijk¡En natuurlijk een half uur vertraging in Zaventem ,gevolg nog een rondje rondgevlogen voor we konden landen in Madrid.
In Madrid moest ik me reppen om dan de vlucht te halen ,je moet er dus inderdaad een metro nemen.
Toen we in het vliegtuig zaten te wachten bleven we stilstaan ,wel 2u en 15min ,ze waren steeds de vleugels aan het testen.
Maar bon ik ben net niet ziek geweest ,gewoon veel hoofdpijn en moe.
Om 18.45u zijn we geland.En nu net in het hostal aangekomen.
Morgen vroeg op om de bus te nemen naar Xela.

1 opmerking:

  1. hey sylvie!

    veel succes daar! Ik volg trouw al jouw avonturen!

    groetjes uit het koude Belgie...

    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen