zondag 25 januari 2009

Aftellen geblazen ! 5-4-3-2-1

Nog 5 keer slapen en t'is zover.
Begin nu toch al een beetje nerveus te worden zeker wat het vliegen betreft.
Het is pas de 3de keer dat ik zal vliegen.Ik heb dan nog het nadeel dat ik wat vliegangst(zeker voor het opstijgen) en reisziekte heb.De vorige vliegreizen zijn goed verlopen,zonder ziek te worden ,maar nu zo lang kweet niet wat het gaat geven.Maar om de wereld te zien heb ik een dagje ziek zijn er wel voor over.
Kheb alleszins mijn voorraad medicijnen mee(tegen vliegangst en reisziekte).
Vrijdag 30jan.om 4.45u komen ze me thuis oppicken van luchthavenvervoer.(Een duur geval dat luchthavenvervoer ,zeker als je alleen reist =60 euro enkel!).Als alles goed verloopt stijg ik op in Brussel om 7.55u en kom dan om 10.10u aan in Madrid.Daar heb ik dan om 12.05 een rechtstreekse vlucht naar Guatemala City(Guate).En om 16.35u Guatemalteekse tijd kom ik normaal aan in de luchthaven( 23.35u Belgische tijd).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten