vrijdag 3 september 2010

hoofdstad guate

Gisteren 4.15u vertrokken met de bus naar de hoofdstad om het begin van de papierwinkel in orde te brengen ,
na 40 min 3 keer overgegeven , door de vele bochten en nog donker ,
6.20 stonden we stil , rijen autos ,
er was een stuk aarde van een 10tal meter hoog , en 20 meter lang naar beneden gevallen van de bergen , dus was wachten en wachten en wachten , bijna 3uur lang , 9.10 vertrokken we weer , twas wel 11.15 tegen ik aankwam ,
dus was rennen want het consulaat sluit om 12u ,
dus direct naar het consulaat van belgie geweest ,
daarna fotos doen nemen : en daar zeiden ze dan over 3dagen heb je je fotos dat wist ik dus nniet , en ik zei ik zal wat meer betalen en in 1uur klaar, voor 3euro meer ,
daarna erkenning baby opgehaald bij advocaat , en dan uiteindelijk naar de migratie mijn documenten gaan indienen , en net op tijd tegen 14.40 was ik in het bussation , om dan 15u terug de bus naar xela te nemen , en 19.30 kwamen we terug aan.
Gelukkig de volgende keren voor inschrijving baby mag er iemand anders gaan , wat ben ik blij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten