donderdag 3 december 2009

nieuw adres

zaterdag overhandigen ze ons de sleutel van ons huisje ,
we zullen nog een weekje werken uitvoeren en dan in ons huisje intreden ,het grote werk kan beginnen.

ons nieuwe adres wordt :

3 calle 16-21 a
quetzaltenango zona 1 Guatemala

maar dat bevestig ik nog es later.

Gisteren waren we 20weken zwanger , we zijn nu dus halverwege , en het zal een stampertje worden. Tussen 14-20u tijd hier is het meestal vollop wakker.

Mexico hebben we even uitgesteld , zal wellicht di 8dec worden , ritje tapachula voor nieuwe stempel op paspoort

de leute nog

1 opmerking:

  1. ¡Arriba Mexico!
    Ik heb "iets" met dat land. Niet dat ik er, zeker recentelijk, zo dikwijls ben geweest, maar ik woonde drie jaar in El Paso, Texas, en Ciudad Juarez was -toen!- een stad waar we (ik als teenager met mijn ouders en broer en zussen) geregeld heengingen om de latino sfeer op te snuiven, pa ir al mercado, tomar un café. Heden ten dage heeft Mexico zo'n slechte faam, maar ik doe er lietst niet aan mee: tengo, yo, respeto total al pueblo de Mexico. Ik was, verleden jaar, een week in Mexico City en in Tampico om professionele redenen (bezoek aan een zeeschip). Man heb ik daar fantastische conversaties met diverse mensen kunnen voeren! Zo'n vriendelijke mensen, he. Ach ja, dat heb ik dan toch nog gehad... Allez, de groeten.
    Pablo

    BeantwoordenVerwijderen