dinsdag 12 mei 2009

weekend

Dit weekend naar zee Monterricco geweest en ook het schildpaddenproject bezocht. Gevolg een 50 tal muggenbeten op mijn benen. Gelukkig is er in mijn gastgezin een dokter , want ze waren goed gezwollen , maar vandaag al wat beter.Is nog geen zicht , maar bon.
Iedereen zei me waaaaaaaaaau Monterricco, maar ik vind er dus niets speciaals aan , zee en niet meer dan dat. Dan ben ik naar autosafari chapin geweest. Het enige safaripark in Guatemala.
Het lukte niet om fotos op te zetten dus bij deze geen fotos.
In Antigua ben ik dan zondagavond Lavina , klasgenootje Belgie tegengekomen.
Maar ik was te moe om dan s avonds nog es af te spreken , aangezien mijn bus smorgens om 5u vertrok.
Maandag dan nog eens een platte band gehad en het was bijna 11u als ik terug in xela was ,
om 14u heb ik dan de eerste keer in het bibliotheekje gewerkt met de kindjes .Heel leuk , we hebben een rendier geknutseld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten