vrijdag 13 februari 2009

Bezoek bibliotheek

Woensdag ben ik samen met Josan en haar vriend hun bibliotheekje gaan bezoeken.
Daar geven vrijwilligers er les in engels,knutselen,andere activiteiten.IN de buurt van de bibliotheek zijn er 7 schooltjes.Kinderen kunnen er elke dag heen om wat te lezen of bij te leren.
De opbrengsten van hike and help gaan naar dit bibliotheekje.
Woensdagavond zijn we dan naar de cinema geweet. corazón de tinta ,een soort sprookje ,zonder ondertiteling toch niet simpel.
Vandaag mijn laatste les gehad in het spaans ,vooral veel herhaald ,alle tijden.
Deze namiddag wat gerust ,want met die hoogte het is niet normaal hoeveel slaap je hier nodig hebt.
Om 20u s avonds ben ik bekaf ,en slaap dan tot 7 u aan een stuk ,als de honden niet blaffen.
Morgen doe ik een excursie naar fuentes georginas , eerst rijden we tot aan de vulkaan in Zunil ,em daarna de warmwaterbronnen in.
Maandag begint dan mijn eerste dag stage.
Meestal zaql ik stage lopen van ma-vr van 9-17u en af en toe een za als er een activiteit is.
OOk kan ik al zeggen dat we op 20-21-22 feb het ecoproject in Chicabal gaan bezoeken.
Meer daarover als het zover is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten