donderdag 22 oktober 2009

Laboratorium zwangerschap

deze ochtend met mijn pis en kakpotje naar het labo geweest. Vandaag urinetesten en bloedtesten laten nemen. Maar wat een ramp hier om bloed te nemen.
Zo ie zo heb ik bijna geen aders in mijn armen ,en meestal in Belgie gebruikten ze dan mijn handen omda tik daar meer aders heb. Hier prikken ze er maar op los , na de 5de prik lukte het haar eindelijk bloed af te nemen , tging 10sec langer moeten duren klag van mijn stokje.
Morgen zijn we 14weken zwanger.Onze volgende afspraak is 16 nov.
Nog steeds niks van kilos bijgekomen.oef

Ander onderwerp
Deze avond met sol latino en studenten nog eens leren chocolade maken en proeven , tis geleden van feb .dus heb er wel zin in.

3 opmerkingen:

  1. hey meisje gefeliciteerd zeg met jullie zwangerschap .. wat leuk om dat te horen ben al hartstikke benieuwd.. ale .. ho .. amaai.. veel succes en hopelijk niet te veel kwaaltjes, groetjes van ons .. :) greetz darline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey darline ge moet es je e-mail adres zenden he,groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. is niet moeilijk vandecasteeledarline2@gmail.com

    we moeten maar eens wat bijkletsen stuur eens je msn adres of zo maar naar dit adres.. ;) tzal wel wennen zijn zover van u ma te zitten .. en pa heb ze heel toevallig nog gezien aan u deur toen ik er was vorige dagen ze heeft me niet gezien zat in de auto... ;) .. greetz.. speak you soon ..

    BeantwoordenVerwijderen